»Kljub najvišjemu znesku pomoči v višini 50 odstotkov letaliških pristojbin, ki jih smernice Evropske komisije o državni pomoči letališčem in letalskim prevoznikom še dopuščajo, prvi rok razpisa ni prinesel želenih rezultatov.«
»Čeprav so se določene proge obnovile, se te žal niso obnovile v ustrezni frekvenci tedenskega števila letov in z ustreznimi urniki. Tudi cene letalskih vozovnic so zaradi monopolnega položaja prevoznikov na progah iz Ljubljane in premajhne ponudbe razpoložljivih sedežev nadpovprečno visoke.«
»Kar je sramota. Isti dobavitelj letalskega goriva, se pravi Petrol, ki dobavlja gorivo ljubljanskemu letališču, dobavlja drugje isto gorivo ceneje. To je zadeva, o kateri je treba zelo resno razmisliti.«
»To so privlačne letalske linije, denimo mednarodne linijske povezave Frankfurt, Munchen, Amsterdam, Zurich ali Dunaj, in 15 rednih turističnih linij, med katerimi so priljubljene turistične destinacije Grčija, Turčija, Španija, Egipt, Francija in druge.«
»Najprej je treba narediti študijo, ki jo bo potem vlada imela na mizi in jo bo pregledala. Če je odgovor da ali ne, na koncu bo politična odločitev, je pa to, da to stane naenkrat veliko denarja, zmotno mišljenje.«
»Kaj vse prinese tak prevoznik v smislu BDP-ja, sekundarnih služb, davkov, ki jih je tako podjetje državi plačevalo? Ne nazadnje je tudi 650 zaposlenih Adrie plačevalo prispevke, zavarovanja in tako naprej. To je za vedno izgubljeno.«
»Smo izvozno usmerjeno gospodarstvo in lahko konkuriramo samo tako, da so naši gospodarstvenice in gospodarstveniki tudi fizično prisotni na svetovnih trgih, kar nam zagotavljajo ravno redne in zanesljive letalske linije.«
»Zavedamo se, da bo vrnitev vseh letalskih linij in vzpostavitev novih dolgotrajnejši proces, s subvencijo pa smo vendarle naredili ustrezne korake za ohranitev mednarodne povezljivosti, ne samo turizma, ampak celotnega slovenskega gospodarstva.«